Klient: GAYATRI

(Przedsiębiorczyni z dwiema niszami: kuchnia wegetariańska i fotografia kulinarna)

www.gayatri.pl

 

 

Cel: Stworzenie marki osobistej „Mobilna i Holistyczna kucharka wegetariańska”. Określenie grupy odbiorców, wyłonienie esencji firmy i uplasowanie na rynku.

Produkt: strona www, materiały marketingowe

Grupa docelowa: właściciele ośrodków wypoczynkowych, nauczyciele jogi, organizatorzy pobytów prozdrowotnych

Realizacja:

  • Przygotowanie pełnego konceptu biznesowego: strona www + treści
  • Współpraca z grafikiem i programistą
  • Strona www ma być przejrzysta, atrakcyjna graficznie i wartościowa contentowo – ma w pełni informować o usłudze, ale nie przytłaczać nadmiarem treści.
  • Przedstawienie mocnych stron z podkreśleniem profesjonalizmu, by pokazać nie tylko znajomość swojego fachu ale też mocną stronę przedsiębiorczą.
gayatri-all>
Scrolling Image Frame
ekoterapie-all>
Scrolling Image Frame

Klient: EkoTerapie

(Gabinet terapii naturalnych)

www.ekoterapie.pl

 

 

Cel: Rebranding. EkoMed (gabinet promujący badanie na pasożyty w organizmie) przeszedł metamorfozę marki na EkoTerapie (gabinet stosujący terapie naturalne, holistyczną psychologię, diagnozę organizmu oraz dalsze prowadzenie pacjenta).

Produkt: strona www, materiały marketingowe, claim firmy, hasła reklamowe

Grupa docelowa: świadome matki chcące leczyć swoje dziecko i/lub rodzinę w sposób naturalny i bez chemii, osoby interesujące się zdrowym stylem życia, ekologią, medytacją i rozwojem osobistym.

Realizacja:

  • Przygotowanie pełnego konceptu biznesowego: strona www + treści
  • Metamorfoza firmy z EkoMed na EkoTerapie (w tym kolory, logo, tagline)
  • Poszerzenie oferty i ukazanie pełnego spectrum możliwości gabinetu z naciskiem na specjalizację i doświadczenie terapeutki.

Klient: Siódme Poty

(Trenerzy osobiści pracujący z klientem indywidualnym i biznesowym)

www.siodmepoty.pl

 

 

Cel: Stworzenie marki. Przystosowanie oferty pod różne potrzeby odbiorców B2B oraz B2C.

Produkt: strona www, materiały marketingowe, claim firmy, hasła reklamowe

Grupa docelowa: Klient biznesowy: kadra zarządzająca w dużych przedsiębiorstwach. Klient indywidualny: pasjonaci zdrowego stylu życia & pary.

Realizacja:

  • Przygotowanie pełnego konceptu biznesowego: strona www + treści
  • Współpraca z grafikiem i programistą
  • Strona www ma jasno poprowadzić klienta biznesowego oraz indywidualnego dwiema osobnymi ścieżkami. Ma być nowoczesna i konkretna, nie przytłaczać treścią i wbić się w trend „healthy” w firmach dbających o work/life balance pracownika.
  • Oferta dla klienta indywidualnego ma zachęcać przystępnością, rozmaitością treningów oraz możliwością treningów oraz masaży w domu.
7poty-all>
Scrolling Image Frame
organikum-all>
Scrolling Image Frame

Klient: Targi Organikum

(Targi psychologiczno-ekologiczne)
www.targiorganikum.pl

 

 

Cel: Przygotowanie pełnego wydarzenia dla 5000+ ludzi pod kątem merytorycznym i graficznym

Produkt: Wymyślenie nazwy wydarzenia, zakup domeny, pełny koncept strony www wraz z treścią

Grupa docelowa: osoby 18 – 45 lat interesujące się rozwojem osobistym i holistycznym podejściem do człowieka (ekologia, naturalne sposoby powrotu do zdrowia, psychologia, joga, weganizm, wegetarianizm)

Realizacja:

  • Przygotowanie pełnego konceptu biznesowego: strona www + treści + logo
  • Współpraca z grafikiem i programistą
  • Ustalenie grupy docelowej
  • Przygotowanie tekstów wyróżniających wydarzenie spośród innych podobnych w dziedzinie rozwoju osobistego
  • Przygotowanie konceptu „Kraina Spokoju” – miejsca, w którym będzie można wypocząć na hamakach pomimo hałasu i ruchu.
soultravel-all>
Scrolling Image Frame

Klient: Soul Travel

(Ekskluzywna agencja podróżnicza Fair Travel specjalizująca się w fotoekspedycjach i wyprawach Concierge)
www.soultravel.pl

 

 

Cel: Wyłuskanie esencji firmy z podkreśleniem najistotniejszych walorów, tj. indywidualne podejście do klienta, fair travel i poznanie.

Produkt: Tagline firmy, treść na stronę www, bio, ulotka

Grupa docelowa: Pasjonaci podróży nieturystycznych, biznesmeni ceniący sobie spokój, znaczenie i indywidualne podejście, pasjonaci fotoekspedycji.

Realizacja:

  • Przygotowanie ulotki na targi turystyczne w taki sposób, by zawrzeć esencję na małej ilości przestrzeni i odróżnić się od konkurencji.
  • Tagline podkreślający unikalność działalności klienta i ukazujący skupienie na odbiorcy.
  • Wyłuskanie esencji z dostarczonych materiałów by jak najtrafniej i najszybciej przedstawić ofertę odbiorcom.

PREZENTACJA PRODUKTU

ziarno-all>
Scrolling Image Frame

Klient: Ziarno do Ziarna

(Sklep internetowy z własną palarnią kawy speciality oraz kawiarenką w Warszawie „Proces Kawki”)

www.ziarnodoziarna.pl

 

 

Cel: Dodanie polotu produktom i zestawom poprzez ubranie w odpowiednie słowa

Produkt: różne rodzaje kaw z całego świata oraz zestawy prezentowe

Grupa docelowa: smakosze i koneserzy kawy, B2C oraz B2B

Realizacja:

  • Indywidualne opisy kaw w nawiązaniu do ich smaków i stopnia wypalenia
  • Podział kaw pod kątem odpowiedniej grupy odbiorców (kobiety, mężczyźni, koneserzy, zaczynający swą przygodę z kawą).

Klient: Sofa Room

(Producent ekskluzywnych narożników)
www.sofaroom.pl

 

 

Cel: Dodanie życia produktom, uwzględniając indywidualne potrzeby klienta. Ulepszenie Bio producenta, claim firmy

Produkt: Katalog produktowy sof i narożników

Grupa docelowa: Właściciele kancelarii i prestiżowych biur ceniących sobie jakość i styl oraz osoby prywatne z przestrzennymi pomieszczeniami.

Realizacja:

  • Przygotowanie pełnych tekstów dla całej gamy produktów (narożniki, fotele, podnóżki) z uwzględnieniem języka, którym posługuje się grupa odbiorców oraz ukazanie znajomości potrzeb klientów przez producenta.
sofaroom-all>
Scrolling Image Frame

ARTYKUŁY

art-estas>
Scrolling Image Frame
art-milosc>
Scrolling Image Frame
meta>
Scrolling Image Frame
akademia>
Scrolling Image Frame
eugenia-art>
Scrolling Image Frame

PŁYTY

zibex>
Scrolling Image Frame
nick>
Scrolling Image Frame

Jeśli wolisz porozmawiać, zostaw swoje dane: